Naked

Aprilia Shiver

Aprilia Shiver

A Shiver megint csak igazán olaszos motor. Küllemét nem érheti kritika, az összeszerelés minősége, az anyagok megválasztása hibátlan, és van benne egy kis kuriózum: 750 cm³-es, V2-es erőforrása egyedülálló a piacon. A Shiver műszaki érdekessége az elektronikusan kontrollált pillangószelep-állítás, más néven a „ride by wire” rendszer, még érthetőbben az elektromos gázkar. Ami a Shiver küllemét illeti: bár pár eleme ismerős innen-onnan, nagyon harmonikusan illeszkednek egymáshoz.

/s/Aprilia-Shiver-Technical-Specifications.pdf

Aprilia Tuono 1100 Factory

Aprilia Tuono 1100 Factory

Az olaszok kisebb változtatásokat végeztek a meztelen gépen, mely erősebb és biztonságosabb is lett elődjénél. Az egyliteres, négyhengeres V-motor teljesítményét a korábbi 167 lóerőről 170-re növelték – ezt 11500-as fordulaton adja le. A csúcsnyomaték ugyanakkor változatlan maradt: tízezres fordulatnál 115 newtonméter. A teljesítmény-növekedést a kipufogó és az üzemanyagellátó-rendszer átdolgozásával érték el.

/s/Aprilia-Tuono-V4-1100-Technical-specifications.pdf

Aprilia Tuono 1100 RR

Aprilia Tuono 1100 RR

Az olaszok kisebb változtatásokat végeztek a meztelen gépen, mely erősebb és biztonságosabb is lett elődjénél. Az egyliteres, négyhengeres V-motor teljesítményét a korábbi 167 lóerőről 170-re növelték – ezt 11500-as fordulaton adja le. A csúcsnyomaték ugyanakkor változatlan maradt: tízezres fordulatnál 115 newtonméter. A teljesítmény-növekedést a kipufogó és az üzemanyagellátó-rendszer átdolgozásával érték el.

/s/Aprilia-Tuono-V4-1100-Technical-specifications.pdf