Robogó

Aprilia Scarabeo 50cc 2T

Aprilia Scarabeo 50cc 2T

Scarabeo 50 2T egy maximális komfortérzést nyújtó robogó. Akár munkába járunk vele, akár csak élvezzük a motorozás szépségét, a Scarabeo a többi robogós fölé pozícionál minket. Egyedülálló megjelenés, egy klasszikus példája az olasz stílusnak, ami mindenkit inspirál.

/s/SCARABEO-50-2T-Technical-specifications.pdf

Aprilia SR 50R

Aprilia SR 50R

Amikor felpattansz egy SR-re, a város a Tiéd lesz. Utak és utcák egyaránt, mert az SR mindent megad, amire szükséged van, hogy könnyen, gyorsan és gazdaságosan közlekedj. A dupla tárcsafék és a tökéletes hátsó felfüggesztés, valamint a 13 colos könnyűfém kerekek garantálják a biztonságos motorozást minden körülmény között. Stílusos vonalvezetés, elegáns fényszóró és hátsó lámpatestek, valamint sportos dinamikus, olyan, mint Te!

/s/APRILIA-SR-RR-FACTORY-TECHNICAL-SPECIFICATIONS.pdf

Aprilia SR MT 50

Aprilia SR MT 50

Az új Aprilia SR Motard 50 2T 2012-ben került piacra. Az Aprilia Sportcity vázát kapta, így megörökölte a 14 colos kerekeit. Az SR megvalósítja a tökéletes egyensúlyt a sportos és a városi közlekedésben egyaránt. Léghűtéses kétütemű blokkal szerelt, mely kedvező fogyasztásával népszerű a fiatalok körében.

Aprilia SR MT 125

Aprilia SR MT 125

Az Aprilia márka legnagyobb darabszámban eladott robogójának méltó utódja az SR Motard 125. A 14 colos nagyméretű kerekek, sportmotor szélességű gumikkal egy igazi kanyarvadásznak számít a motorok között! Az SR a hétköznapokban sem vall szégyent, nagyméretű sisaktartó, kényelmes utasülés és a kompakt méretek fokozzák a kényelmet.

Piaggio Fly 50 2T

Piaggio Fly 50 2T

A Fly modell nem véletlenül kapta a nevét, hisz szinte repül, olyan könnyed és elegáns. Mindamellett, ahogy egy Piaggio robogótól joggal elvárható, nagyon kényelmes is. "Filigrán alkata" ellenére az ülése alatt elnyeli a bukósisakot, széles lábtartói biztosítják a lábak kényelmét.

/s/PIAGGIO-FLY.pdf

Piaggio Liberty 50 2T/4T

Piaggio Liberty 50 2T/4T

Szemre is tetszetős könnyű motor, hatalmas kerekekkel. Ez utóbbi tény Magyarországon máris kiemelt helyzetbe hozza, hiszen mindannyian ismerjük útjainkat. A Piaggio Hi-per2 motorblokkja hajtja, mint 50 köbcentiméteres márkatársait. A teljesítmény és a megbízhatóság garantált. Széles lábtartója, kényelmes ülése, világos műszerfala mind-mind garantálják a kényelmet. A mindennapok praktikumának pedig a zárható kesztyűtartó és az ülés alatti tárolótér szolgálja.

/s/Piaggio-Liberty-3V-125-3V-150-Technical-Data-Sheet.pdf

Piaggio Liberty 125 3V

Piaggio Liberty 125 3V

A négyütemű motorral szerelt Liberty csendesebb, gazdaságosabb és kiegyensúlyozottabb menetteljesítményű, mint a kétütemű társai. A menettulajdonságok jól illeszkednek a modell stílusához, a potenciális célcsoport igényeihez.

/s/Piaggio-Liberty-3V-125-3V-150-Technical-Data-Sheet.pdf

Piaggio Typhoon 50 2T

Piaggio Typhoon 50 2T

Megújult az 1993 óta gyártott népszerű modell. Megújult, de megtartotta mindazon formai sajátosságait, melyek oly keresetté tették, elsősorban a fiatalok körében. A célközönség igényeit az új típus színeivel és matricáival is ki akarja elégíteni a gyár. A fejlesztésnél fontos szerepet kaptak a funkcionális igények is így az ülés alatt elfér már a sisak, valamint van első tárolórekesz is.

/s/Piaggio-Typhoon-50-cc-2-stroke-125-4-stroke.pdf

Suzuki Adress 110

Suzuki Adress 110

OKOS VÁROSI MEGOLDÁS

A Suzuki Address 110 nem csupán egy egyszerű robogó, ami megkönnyíti a városi közlekedésedet, de emellett divatos és egy életstílus megtestesítője. Lenyűgöző gyorsulása, példátlanul alacsony gazdaságos fogyasztása (1,96 liter / 100 km), egyedülállóan nagy 20,6 literes csomagtere és karcsú felépítése egyaránt hozzájárul a robogózás tiszta élvezetéhez és a gondtalan közlekedéshez.

/s/Suzuki-Adress-110Mszaki-adatok.pdf

Suzuki Burgman 125

Suzuki Burgman 125

OKOS VÁROSI MEGOLDÁS

A város heti hét nap, napi 24 órában lüktet. Minden pillanat valami különlegeset ígér. Minden sarkon új élmény vár. Csak szabadságra van szükséged, hogy mindezt felfedezd. Ez a szabadság a BURGMAN 125 sportos formájából fakad. A BURGMAN ugyanolyan eredetiséggel lüktet, mint maga a város. Idomzata számos tárolórekeszt rejt, így minden szükséges dolgot magaddal vihetsz. Éld át, milyen zökkenőmentes lehet a városi közlekedés két keréken. Menj, és fedezd fel igazi városi énedet! Hozd ki a legtöbbet minden pillanatból!

/s/Suzuki-Burgman-125-Mszaki-adatok.pdf

Suzuki Burgman 200

Suzuki Burgman 200

INTELLIGENS NAGYVÁROSI ROBOGÓ

A Suzuki legfejlettebb technológiáit kiaknázó Burgman 200-nak mindene megvan, amire szükséged lehet, és még annál is több. Az elegáns, kettős varrású ülés és a speciális kialakítású, kivágott padlólemezek kényelmes motorozást biztosítanak, ami mindennél előbbre való. Elegáns karosszériájától a nagy teljesítményű 200 cm3-es SOHC vezérlésű motorjáig a Burgman 200 minden ízében a lehető legjobb motorozási élményt kínálja. Akár a városban közlekedsz, akár a munkahelyedre ingázol, a Burgman 200 mindent megad feladatod stílusos és elegáns elvégzéséhez.

/s/Suzuki-Burgman-200-Mszaki-adatok.pdf

Suzuki Burgman 400

Suzuki Burgman 400

SPORTOSAN ELEGÁNS

Stílusos, akár egy méretre szabott öltöny. Kényelmesen vezethető, és bajnokhoz méltóan teljesít.

Ez az ÚJ BURGMAN 400 ABS.

Az AN 400 Burgman úttörő jármű, ami minden, a robogó kategóriával szemben támasztott előítéletet, közhelyet lerombol. A mechanika eleganciája. Üzemanyag-befecskendezésű, négyszelepes motorja figyelemreméltó teljesítményt, könnyed gyorsítóképességet garantál. A határozottan ívelt szélelterelő és a karosszéria ívei férfias határozottságot sugallnak ahol csak feltűnnek az úton. Az AN 400 Burgman vegytiszta példája annak, hogyan tud egy robogó felülmúlni egy motorkerékpárt eleganciában, és lehet riválisa egy luxusautónak kényelemben és praktikumban. Az AN 400 Burgman a „robogó” kategóriát egy új dimenzióba helyezi át.

/s/Suzuki-Burgman-400-Mszaki-adatok.pdf

Suzuki Burgman 650 ABS

Suzuki Burgman 650 ABS

KIUGRÓ TELJESÍTMÉNY

BURGMAN. Ez a név a kétkerekű luxus szinonimája.

A BURGMAN újraértelmezte a motorozás élményét a motorosok egész nemzedéke számára. Valaha elképzelhetetlen módon hozta össze a teljesítményt és a kényelmet. Új gondolkodásmódot jelentett a motorosok számára, amellyel az élvezetek és a szabadság karnyújtásnyira kerül.

Most pedig útjára indul a 2015-ös BURGMAN 650. Az vezetés sosem jelentett még ekkora szabadságot. A teljesítmény soha nem áramlott ilyen könnyedén. Minden mozzanat simának és kecsesnek érződik. Minden út arra vár, hogy meghódítsd. Az országutakon a BURGMAN 650-nek nincs versenytársa. A teljesítmény olyannyira kézzel fogható, hogy minden távolság csekélynek tűnik. Felemelő érzés. Olyan, amiből árad az inspiráció. A könnyed gyorsulás, a visszaváltás, a manőverezés a forgalomban vagy éppen városi rejtekutakon mind valóságos csúcsteljesítmény. A kezelhetőség magabiztossá tesz, a vezetés oly kényelmes, hogy hosszú út után is élénknek és kipihentnek érezheted magad. A BURGMAN 650 így ösztönöz, hogy tágítsd a határokat.(így a BURGMAN 650 lehetővé teszi azt számodra/képessé tesz arra, hogy sokkal/még tovább menj.)

/s/Suzuki-Burgman-650-ABS-Mszaki-adatok.pdf

Vespa Primavera

Vespa Primavera

A Vespa az eredeti Primavera örökségét bújtatta modernebb formába, azzal a céllal, hogy egy városi forgalomban is jól használható, agilis, kényelmes robogó készítsen. Teljesen megújult a koncepció, nem csak külsőben fiatalodott meg, hanem motorikusan is. Gazdaságossága nem megy a sportosság rovására, blokkja halk, menet közben jól elnyeli a karosszéria a motorból származó rezgéseket. Színpalettája is jelzi a fiatalosságot.

/s/Vespa-Primavera-Technical-specifications.pdf

Vespa Sprint

Vespa Sprint

A Sprint a '60-as években nagy sikert aratott fürge kis Vespák fiatalos és modern változata, amit kellemesen kiemel a sportos ülés és a klasszikus formájú szögletes fényszóró. A robogó teljesen új, 12 colos alumíniumöntvény kerekeket kapott, ez az első alkalom, hogy kistestű Vespára a GTS sorozattal megegyező méretű, nagy kerék kerül. Sprint formája kellőképpen múltidéző és figyelemfelkeltő, aminek a megszokott fekete, fehér és piros színek mellett az új kék vagy sárga különösen jól áll. A lábtér mérete megnőtt, az idom új formája megálláskor biztosabb talajfogást enged. A Sprint sisaktartójának mérete 16.6 liter, köszönhetően a taposó alá áthelyezett akkumulátornak, így egy zárt sisakot is könnyedén képes elrejteni.

/s/Vespa-Sprint-Technical-Specifications.pdf

Vespa 946

Vespa 946

A Vespa a 946-os modellel visszatér a gyökerekhez - az 1946-os MP6 prototípushoz. A gyártósorról napi 5 darab gördül le 2014 végéig, így nem lesz tucatmotor. A kormány formája, az idomok arányossága, a nyereg finom hajlatai, mind a korábbi tervekről köszönnek vissza. Minden apró részlet az olasz stílust tükrözi. A 946 a legkiválóbb olasz hagyományokat ápolja mind stílusban, mind minőségben.

/s/Vespa-946-Technical-details.pdf

 Vespa GTS

Vespa GTS

A külső jegyekben a gyár most sem tér el a hagyományoktól, és őrzi a Vespákra jellemző külső jegyeket. Azonban aki jobban szemügyre veszi az új modelleket, rengeteg apró, szinte nüansznyi változtatást találhat. Változik a kormánynyak kialakítása, ami az új Primavera modellre emlékezető jegyeket kap, illetve a lábtartó rész, a krómbetétek, de akár a hátsó lámpát vagy az első sárvédőt is említhetnénk

/s/Vespa-GTS-Touring-ABS-ASR-and-GTS-SuperSport-300-ABS-ASR-Technical-Specifications.pdf