Naked

Moto Guzzi Griso

Moto Guzzi Griso

A Griso szinte minden technikai összetevőből a legmerészebbet, a legkorszerűbbet kapta, miközben készítői tiszteletben tartva a tradíciókat, megtartották a legendás motor, váltó, és hajtás elrendezését. Egy Guzzi fő ismertető jegye: a keresztben beépített motor, kardántengelyes szekunderhajtással pá-rosítva. A Griso esetében is ezeket a jól bevált megoldásokat találjuk. Az S. E. kiadású Griso speciális matt zöld fényezést kapott, amelyhez remekül passzol az olasz látványmesterek remek ízlésvilágát tükröző prémium minőségű bőrrel bevont nyereg.

/s/MOTO-GUZZI-GRISO-8V-SE-TECHNICAL-DATA.pdf

Moto Guzzi V7

Moto Guzzi V7

Mindenféle kényszer nélküli, letisztult forma jellemezi a V7 Stone-t. Ránézésre minimalista formák uralják, egyszerű színek és az elegancia jellemzői dominálnak. A total-black kivitel itt is megtalálható, akárcsak a Racer-nél, így még hatásosabb a kontraszt a 22 literes krómozott tankkal.

Hírneve, kiváló hangú V2-es erőforrása és tradicionális, bár időközben korszerűsített motorkoncepciója mellett a szép 750-es Guzzi mindenekelőtt egyet tud: igazi élményeket szerezni tulajdonosának. A V7-ek közül a Special áll legközelebb az 1974-es V750-hez. Nemcsak a formákat tekintve, de az Essetre fantázianevű grafikát is ideértve. Két alapszínben választható, ezüst-metál alapon fekete sávozással vagy fekete alapon narancs sávokkal, ez utóbbi az elődmodell színvilága.

Az eredeti, 1971-es V7 Sport előtt tiszteleg a V7 Racer, az előtt a motor előtt, amivel lényegében Olaszország betört a nagymotorok piacára és a világ versenypályáira a hetvenes években. Az elöl-hátul feltűnő #7-es rajtszám az egykori legendás 250-es világbajnok, Enrico Lorenzetti emlékére került fel. Új az egyszemélyes nyereg, nemes alcantara és skai anyagokból, de a motor rendelhető kétszemélyes üléssel és utas-lábtartóval is. Izgalmas a pirosas árnyalatú, speciális felületkezelésű váz, amit az első V7 Sport széria ihletett. A Racer limitált példányszámban kerül a piacra.

/s/MOTO-GUZZI-V7-II-Technical-Specifications.pdf

Aprilia Shiver

Aprilia Shiver

A Shiver megint csak igazán olaszos motor. Küllemét nem érheti kritika, az összeszerelés minősége, az anyagok megválasztása hibátlan, és van benne egy kis kuriózum: 750 cm³-es, V2-es erőforrása egyedülálló a piacon. A Shiver műszaki érdekessége az elektronikusan kontrollált pillangószelep-állítás, más néven a „ride by wire” rendszer, még érthetőbben az elektromos gázkar. Ami a Shiver küllemét illeti: bár pár eleme ismerős innen-onnan, nagyon harmonikusan illeszkednek egymáshoz.

/s/Aprilia-Shiver-Technical-Specifications.pdf

Aprilia Tuono 1100 Factory

Aprilia Tuono 1100 Factory

Az olaszok kisebb változtatásokat végeztek a meztelen gépen, mely erősebb és biztonságosabb is lett elődjénél. Az egyliteres, négyhengeres V-motor teljesítményét a korábbi 167 lóerőről 170-re növelték – ezt 11500-as fordulaton adja le. A csúcsnyomaték ugyanakkor változatlan maradt: tízezres fordulatnál 115 newtonméter. A teljesítmény-növekedést a kipufogó és az üzemanyagellátó-rendszer átdolgozásával érték el.

/s/Aprilia-Tuono-V4-1100-Technical-specifications.pdf

Aprilia Tuono 1100 RR

Aprilia Tuono 1100 RR

Az olaszok kisebb változtatásokat végeztek a meztelen gépen, mely erősebb és biztonságosabb is lett elődjénél. Az egyliteres, négyhengeres V-motor teljesítményét a korábbi 167 lóerőről 170-re növelték – ezt 11500-as fordulaton adja le. A csúcsnyomaték ugyanakkor változatlan maradt: tízezres fordulatnál 115 newtonméter. A teljesítmény-növekedést a kipufogó és az üzemanyagellátó-rendszer átdolgozásával érték el.

/s/Aprilia-Tuono-V4-1100-Technical-specifications.pdf